יכולות השטח של טויוטה לנד קרוזר

יכולות השטח של טויוטה לנד קרוזר

מזה שנים רבות וארוכות שאחד הדגמים המוכרים והנחשבים ביותר בעולם רכבי השטח הוא טויוטה לנד קרוזר, ולא בכדי – מאז השקתו לראשונה בתחילת שנות החמישים של המאה הקודמת ועד היום מדובר באחד מרכבי השטח האייקונים, החזקים והעוצמתיים ביותר שניתן למצוא בשוק, ובגרסאותיו המודרניות והעכשוויות מדובר גם ברכב המצויד במערכות הבטיחות המתקדמות בעולם, אבזור פנימי מתקדם וחדשני ומקום אחסון נרחב ביותר. אך מעל הכל, הסיבה העיקרית לפופולאריות של הלנד קרוזר היא יכולות השטח המפורסמות של אחד מרכבי השטח עוצמתיים ביותר שעדיין קיימים בשוק הרכבים הפרטיים.

 

מלך השטח – מאפיינים עיקריים של טויוטה לנד קרוזר 2020 

 

מה הופך את הלנד קרוזר בכלל, ואת גרסת 2020 של רכב השטח המוביל של טויוטה, לאחד מרכבי השטח עוצמתיים והמבוקשים ביותר בעולם?

ובכן, הלנד קרוזר בגרסתו העדכנית ביותר מתאפיין בשלדת סולם אשר שונה מסוגי השלדות שניתן למצוא במרבית הרכבים כיום (המיועדות לנהיגה על הכביש ותמרון במהירויות גבוהות יחסית), ומעניק לה יתרון משמעותי בנהיגה בשטח. מנוע טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטר ועוצמה של 177 כוחות סוס הופך דגם זה לאחד מרכבי השטח החזקים ביותר כיום כאמור, כזה אשר יכול להתמודד פחות או יותר עם כל מצב וכל תנאי שטח שרק נוכל למצוא.

לגרסה החדשה של הלנד קרוזר תיבת הילוכים אוטומאטית פלנטרית (כלומר, תיבת הילוכים רגילה) של שישה הילוכים, וכמעט מיותר לציין שהרכב מאובזר בהנעת 4X4.

בקניית לנד קרוזר חדש ניתן כיום להוסיף שלל שיפורים ותוספות אבזור למיניהן, אך גם לפני שעושים זאת מדובר ברכב שטח עם יכולות חסרות תחרות, אשר "מדלג" בקלילות מעל לשיבושים שונים בדרך והופך את כל מי שעולה עליו לנהג שטח מצטיין כבר מהנסיעה הראשונה...

 

שיפורים ואבזור נוסף זמינים בהיקף נרחב

 

את הגרסה החדשה של הלנד קרוזר ניתן להזמין עם תוספות ושיפורים רבים ומגוונים, מה שמעניק לחובבי שטח מושבעים טווח רחב של אפשרויות דוגמת הגבהות למיניהן, צמיגי שטח ייעודיים ועוד.

בכל הנוגע לאחסון חוץ, הרלבנטי עבור כל יציאה לטיול שטח, ניתן להזמין את הלנד קרוזר החדש עם ארגז אחסון עליון (THULE) כולל מוטות אורך ורוחב, וכך להרחיב את מרחב האחסון הפנימי הנרחב בכל מקרה של הלנד קרוזר, שנפח של 640 ליטר (!!!).

ניתן להוסיף גם פסי הגנה לדלתות על מנת לשמור על הרכב משריטות, חבלות ופגיעות של אבנים קטנות בעת נסיעה בשטח, ולשדרג את יכולות ההובלה באמצעות הוספת וו גרירה קבוע או נשלף.

וכמובן שלכל זה מתווספות תוספות אפשריות רבות אשר ישדרגו עוד יותר את יכולות השטח של הלנד קרוזר, דוגמת צמיגי שטח ייעודיים המאפשרים לנסוע בתנאים מאתגרים במיוחד, הגבהות המאפשרות לרכב לעבור גם מעל מכשולים שמרבית רכבי השטח לא יכולים להם וכו'. בכל מקרה, עוד לפני התוספות מדובר ברכב המתאפיין ביכולות השטח ה"רציניות" והמשמעותיות ביותר, לפחות עבור חובבי שטח מושבעים או אנשים אשר עובדים בשטח בעל תוואי מאתגר יחסית.

 

עבור כל מי שמחפש אחר חיית השטח האולטימטיבית, טויוטה לנד קרוזר היה ונותר אחד הדגמים המובילים והאטרקטיביים ביותר בקטגוריה זו, גם בגרסת 2020.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות