רכבי טויוטה בליסינג

השיטה שתאפשר לכם תמיד לנהוג על טויוטה חדשה - רכבי טויוטה בליסינג

 

כולנו היינו מעדיפים לנהוג תמיד על רכב טויוטה חדש בלי לדאוג יותר מדי מירידת הערך המשמעותית המאפיינת רכבים בשנותיהם הראשונות על הכביש. כיצד יכולים כולנו, גם אלו המתקשים לממן רכישה של רכב חדש (הוצאה בלתי מבוטלת בישראל...), לנהוג תמיד ברכב טויוטה חדש ומתוחזק ולהחליפו בדגם חדש יותר מדי שלוש שנים? אחת השיטות המשמעותיות והפופולאריות ביותר בעולם הרכב בשנים האחרונות, שיטת הליסינג, מאפשרת לכולנו בדיוק את זה. ספציפית בטויוטה מציעים תכנית ליסינג מקיפה עבור כל מי שמעוניין שהרכב החדש עליו הוא נוהג יהיה של אחד מדגמי החברה.

 

מהי בעצם שיטת הליסינג? אילו סוגי עסקאות ליסינג קיימים כיום בשוק ומהם יתרונותיהם עבור צרכן הרכב הממוצע? מה יש לטויוטה להציע ללקוחותיה בהקשר של עולם הליסינג שחברות אחרות אינן בהכרח מציעות? להלן המדריך המלא שיספק לכם את כל מה שחשוב שתכירו בנוגע לליסינג, ובפרט לעסקאות הליסינג שתוכלו למצוא בתוכנית הייעודית של טויוטה:

 

סוגי עסקאות ליסינג עיקריים 

 

בתור התחלה כדאי להבהיר כמה מושגים בסיסיים מעולם הליסינג, אשר הכרחיים לצורך הבנת משמעות העסקאות השונות בזכותן יכולים כל אחת ואחד מאיתנו להבטיח כי הם נוהגים תמיד על טויוטה חדשה, איכותית ובטיחותית. בין סוגי הליסינג העיקריים שווה להתעכב על שלושה מושגים עיקריים בתחום:  

 

ליסינג פרטי – עסקת הליסינג הבסיסית ביותר היא למעשה עסקת החכרה (או השכרה ארוכת טווח) בין חברת הליסינג ללקוח פרטי (כלומר – אדם פרטי ולא בית עסק או ארגון, אז יהיה מדובר בליסינג מסחרי). במסגרת עסקה זו משלם הלקוח מקדמה מסוימת ומקבל לידיו רכב חדש לחלוטין, ולאחר מכן משלם סכום חודשי לא גבוה במיוחד, כך שרבים יכולים להרשות לעצמם עסקה מסוג זה. לאחר תקופת הליסינג (לרוב מדובר בתקופה של שלוש שנים) יכול הלקוח לבחור האם לשלם את יתרת השווי של הרכב (המחושבת לפי מחיר אטרקטיבי יחסית עבור הקונה) או לשדרג את הרכב לאחד חדש ומשופר, ולהמשיך ליהנות מאותם תנאים. כך, ניתן לנהוג על רכב טויוטה חדש תמיד, ולהחליפו מדי שלוש שנים בדגם החדש ביותר שקיים בשוק, כל זאת ללא צורך ברכישה מלאה של הרכב ישירות מהמפעל, מה שנמצא כאמור מחוץ לטווח השגתם של רבים מאיתנו

 

ליסינג תפעולי – עסקאות של ליסינג תפעולי דומות בבסיסן לעסקת ליסינג פרטי, אך במקרה זה מתווספת התחזוקה השוטפת של הרכב (טיפולים תקופתיים, תיקונים במוסך במידת הצורך וכו') לעסקה וכלולה בה. כלומר, אדם או בית עסק המחזיקים ברכב במסגרת עסקת ליסינג תפעולי אינם צריכים לדאוג בכל פעם שמתקרב מועד הטיפול השנתי או התקופתי, או במקרה והרכב זקוק לבדיקה ו/או תיקון במוסך. במקרים אלו נכנס הרכב לאחד המוסכים המורשים הנכללים במסגרת עסקת הליסינג (במקרה של תכנית הליסינג של טויוטה מדובר כמובן באחד מהמוסכים המורשים של החברה בארץ, אך לכך נגיע בהמשך) ומטופל במסגרת העסקה, כך שהלקוח עצמו אינו צריך לדאוג לתשלום. מאחר וכולנו מכירים את השלב הכואב בביקור במוסך בו מגיעים לחשבון ומגלים כי התווספו לנו כמה אלפי שקלים של הוצאות החודש, האטרקטיביות של ליסינג תפעולי ברורה ומורגשת ביותר בכיס (כמו גם בזמן ובכאב הראש שהיא חוסכת לנו...)

 

ליסינג פרטי תפעולי – בעוד עסקת ליסינג תפעולי "רגיל" לרוב מאפיינת ארגונים, בתי עסק וכו', גם לקוחות פרטיים מעוניינים כמובן בעסקת ליסינג מסוג זה, על שלל היתרונות המשמעותיים המאפיינים אותה (ספציפית, האפשרות להפסיק ולדאוג לתחזוקה של הרכב, להוצאות בגין תיקונו ותחזוקתו השוטפת וכו'...). לכן, מציעות כיום חברות הליסינג עסקאות של ליסינג תפעולי פרטי – עסקת ליסינג עבור לקוחות פרטיים במסגרתה נכלל גם הפן התפעולי – התחזוקה השוטפת של הרכב.

 

ליסינג מימוני – מונח זה נפוץ מאוד בעולם הליסינג ולכן שווה להכירו, אך בפועל מדובר למעשה בעסקאות סטנדרטיות של ליסינג פרטי. מאחר ושיטה זו מהווה למעשה תכנית מימון נוחה ואטרקטיבית ביותר עבור הלקוחות (תשלום מקדמה נמוכה יחסית ולאחר מכן תשלום חודשי קבוע, המאפשר גם למי שאינו יכול להרשות לעצמו לרכוש רכב חדש לממן אחד כזה...), היא מכונה בשם "ליסינג מימוני".

 

כפי שניתן להבין עד כה, ליסינג היא למעשה שיטת מימון רכב נוחה ואטרקטיבית במיוחד עבור עסקים/ארגונים ואנשים פרטיים כאחד, המאפשרת להחזיק ולהשתמש ברכב חדש לחלוטין ללא הצורך בסכומי העתק הנדרשים על מנת לרכוש רכב חדש בארץ, ואף מעבר לכך – לשדרג את הרכב לאחד חדש שוב ושוב, לפני שהם מספיקים להתיישן. במדינה בה המסים על רכבים חדשים הם גבוהים ולכן המחירים מרקיעי שחקים ביחס לעולם, שלא לדבר על העלויות הגבוהות של טיפולים ותיקונים במוסכים, האטרקטיביות של עסקאות ליסינג היא דבר מתבקש.

 

תכניות ליסינג ייעודיות עבור לקוחות טויוטה – Toyota Lease

 

מזה שנים רבות שטויוטה היא מיצרניות הרכב המבוקשות והאהודות ביותר על הנהג הישראלי. לאורך שנים רבות נחשבת טויוטה קורולה לדגם המשפחתי הנמכר ביותר בישראל, וגם דגמים נוספים רבים של החברה זוכים כאן (ולמעשה בעולם כולו) בפופולאריות שאף יצרנית רכב אחר אינה יכולה להתחרות בה. 

מאחר וקהל הצרכנים של טויוטה בארץ הוא רחב כל כך וכולל אנשים פרטיים וארגונים גם יחד, יבואנית טויוטה בארץ מפעילה תכנית ליסינג ייעודית עבור לקוחות החברה. חברת "טויוטה ליס" שהקימה יבואנית טויוטה בארץ מספקת מענה מקיף וגמיש ללקוחות השונים המעוניינים ברכב טויוטה חדש (ממגוון רחב של דגמים הזמינים בישראל, ביניהם רכבים משפחתיים, רכבי קרוסאובר, סופר מיני ומגוון קטגוריות נוספות), ומציעה את היתרונות המובהקים השנים המאפיינים עסקאות ליסינג. להלן כמה מהמאפיינים של עסקאות הליסינג  שתוכלו למצוא במסגרת "טויוטה ליס", אשר יאפשרו לכם לנהוג תמיד על רכב טויוטה חדש ומתוחזק:

 

1. עסקאות הכל כלול – וטויוטה ליס מציעה עסקאות ליסינג שונות ומגוונות, דוגמת ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי בלבד, ליסינג פרטי תפעולי וכו'. במסגרת העסקאות התפעוליות כל התחזוקה השוטפת של הרכב כלולה כאמור, כך שהלקוח אינו צריך לדאוג בעצמו לטיפולים השוטפים של הרכב או לתיקונו במידת הצורך. מעבר לכך, כוללות עסקאות אלו גם את כל סוגי הביטוחים הנדרשים – ביטוח חובה, צד ג', מקיף וכו'. כך, גם הוצאות הביטוח מגולמות בתוך העסקה וחשוב מכך – נחסכים מבעל הרכב כאבי הראש והמתח הנפשי הכרוכים בהפעלת הביטוח במקרה הצורך. כל מי שהתמודד מול חברות ביטוח רכב יודע כי התמודדות זו יכולה לא אחת להיות מתסכלת, מכעיסה ומייאשת, ובמסגרת עסקאות הליסינג של טויוטה גם כל זה נחסך מאיתנו.

 

2. ירידת ערך הרכב הופכת בלתי רלבנטית – אחד השיקולים המרכזיים של כל מי שרוכש רכב חדש ישירות מהחברה הוא ירידת הערך. ידוע כי רכבים חדשים מאבדים חלק משמעותי מערכם המקורי בשנים הראשונות על הכביש, מה שהופך את הבעלות ה"רגילה" על רכבים אלו (כלומר, שלא במסגרת עסקת ליסינג) לעוד פחות משתלמת. במקרה של עסקת ליסינג אין כל צורך לדאוג מירידת הערך, שכן לאחר שלוש השנים הראשונות ניתן להחליף את הרכב לאחד חדש ולהמשיך את העסקה בתנאיה הנוחים, ללא צורך לספוג בעצמנו את ירידת הערך הראשונית.

 

3. טיפולים ותחזוקה ברמה הגבוהה ביותר – ליסינג  תפעולי במסגרת "Toyota Lease" כולל תחזוקה וטיפולים במוסכים המורשים של טויוטה, הפרוסים בכל רחבי הארץ. במוסכים אלו מובטחת רמת המקצועיות הגבוהה ביותר, ניתנת אחריות מלאה ומקיפה על הטיפולים והתיקונים, נעשה בהם שימוש אך ורק בחלפים מקוריים ועוד. כל זה מבטיח כי הרכב מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר וכך נשמרות רמת הבטיחות והאיכות המקוריות עימן הגיע מהמפעל.

 

4. לנהוג על הדגמים החדשים ביותר – עולם הרכב מתקדם בקצב מהיר, והדבר ניכר גם ובמיוחד בדגמים החדשים שמוציאה טויוטה לשוק מדי שנה. עסקת ליסינג מאפשרת לנהוג תמיד על דגמי טויוטה החדשים והמתקדמים ביותר, ולשדרגם מדי שלוש שנים. זוהי דרך המימון וההזדמנות האולטימטיבית לנהוג על הקורולה ההיברידית החדשה עליה אתם שומעים כל כך הרבה, לשדרג לרכב SUV חדש דוגמת ראב 4, לנסות את הקרוסאובר העירוני הפופולארי כל כך טויוטה C-HR וכו' – הדגמים החדשים והמסקרנים ביותר, בעסקה נוחה ונגישה ביותר מבחינה מימונית.

 

5. התייחסות מיוחדת לעסקים טויוטה ליס מציעה עסקאות נוחות ואטרקטיביות במיוחד לעסקים מכל הגדלים והסוגים – חברות בע"מ, עוסקים מורשים, עוסקים פטורים וכו'. התנאים הנוחים המוצעים לעסקים כוללים, למשל, הנפקת חשבונית חודשית מסודרת להוצאה מוכרת, עסקאות מימון אטרקטיביות במיוחד.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות